Friday, April 16, 2010

po ko dot... boleh x eje mcm niew.. hahaha

Sumpah aku happy glew bile dapt selendang baroo... wow! seriusly best glew ..hahaha mcm2 aku rase time niew.. happy adew teruje adew ..rase hots.. haha nd ku rase aku artis ( blh x aku buat stment macm nie)...aku anta pic aku kat si die.... hahahaha diew kate cute glew.. muke tanpe make up... hahahahah terharuu diew teme aku seadenye.. hahaha so nie antre pic aku yg aku rase cute( stment penh gaye)


Niew semua pic aku sendirian.. so pas niew aku nk ctew pasl kwn2 aku kl kl.... mcm2 jd diantre kami.. wow! serius memtangkan semua orng.. dri segi hal niew semua orng makin akrb makin syg antre satu same laen... klo sorng sakit semua akn sakit klo seorng jatuh semua orng akn jatuh tp kami akan bangkit bersame2 demi semua orng yg kami syag..,,i love u guys.. i really2 mean it... so niew pic kmi kat sogo.. kami pergi ber6 sorang laki.. diew teman kami iaitu shah! so saksikan la pic kami







Niew shah@ kecik@ mat jiwang@ farid kamel..
hahaha diew teman kami ..hahah padan uke knew bwk kami..
diew serius mcm bapk kami.. hahaha nt teman kami lg nak?

p/s: nia saye semua.. even nia x tunjuk nia nk tahu setiap seorng nia sayg... masha...zue...nadia.. nana... i will do any thing for u all..even it hard.. even kalo nyawe nia tergadai.. love u more...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.