Monday, April 12, 2010

sayang budak kecik!

niew adewlah sambungan bg cerita KL i came... semase aku dtg Kl aku telah berjnji untuk berjalan2 bersmae masha and bdk kcik.. aku sje nak dieorng adew sbb rahsia bioo aku saje yg tahu...tahu x ape jd... aku da smpi awl di pudu and tahu x ape jd.. aku tunggu badk kcik and masha... wow! deme niew memeng artis serius lambt glew.. hahaha tunggu punye tunggu bdk kcik pon sampi..kami duduk2 menunggu masha...wowo lame gak... so aku dan budak kcik bergmbr.. beraksi.. bukan senag aku nk tangkap pic dgn bakal model! hahahaha..so niew antre pic yg sempt di ambik.. saksi la artis niaa and modelnyee...

chumill x saye..mulot+ gaye baroo

berasa sepertis artis top!
peace.. kami suke kedamaian..

jgn tgk lame2 budak niew beraksi lucah pulak...
opssss..da..da..tgk pic bwh niew lak..


eh bdk niew menjerit2 lak nt x pasl2 orng ingt akak
rogaol kamoo lak mcm mnew niew...


p/s: hahaha so selepas beberape jam kemudian masha pon sampi... dgn gembira nye kami pon berjalan bersame2.. i have a good days with masha and bdk kcik.. syg hampe...sory masha pic kitew time tu xdew..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.